Saturday, September 12, 2009

13September2009: Sepanjang aku bertugas di Sektor Pendidikan Islam, JPN Kedah niii..banyak yang aku lihat,dengar dan belajar dari pegawai2 SPI yang sememangnya hebat2 belaka berbanding dengan aku yang masih mencari rentak2 yang selesa..tempat duduk aku bersebelahan dengan Us.Mohd Rushdan Bin Azizan Penolong Pengarah kanan...merangkap 'tok guru' aku dlm proses bijak ICT dan kerjabuat yg mencabar...aku sekarang masih bermalam di BTPN sementara memasuki rumah sewa pada oktober nanti..bulan2 puasa ni bila berbuka diperantauan ini terasa rindu sangat2 pada keluargaku...namun tugas adalah tugas...tapi nak kata sunyi dak juga..us.rushdan dan bang din jqaf KS ajak aku solat taraweh lain2 masjid...boleh kata semuanya hadhari....lepas taraweh kami pi meting tak tentu restoran...yg penting dpt hadhari...apapun..dok bertugas di aloq staq ni tak menimbulkan masalah sangat..macam aku dok belajaq di Maktab mahmud dulu juga...kenangan mengusik jiwa...dulu muda...la dah tua dah... terima kasih kpd sahabat2 yg ucap tahniah.. semoga persahabatan kita semua bertambah2 erat walau sejauh mana kita berada...sama2lah kita berdoa untuk kebaikan bersama dan berpanjangan..

No comments: